MONDAY MORNING!

Goddag!
Ny vecka. Nya tag!

Idag är det exakt en vecka kvar tills vi flyttar och om jag ska vara ärlig så sitter jag här med blandade känslor! Fast i det stora hela känns det helt rätt, det är ju det här jag har bestämt mig för sedan länge. Dessutom, SKA det kännas både lite bra och dåligt... annars vore det konstigt! Man flyttar trots allt hemifrån, lämnar familj (och pojkvän) för ett tag och det är ju helt nytt! Hur som helst. Kommer ju ifs komma hem en del och jag ska ju inte vara borta en evighet!

 Idag hade jag tänkt:
[ ] ringa Oslo och bestämma datum för en intervju
[ ] maila ang. matten
[ ] föröska hinna till stan en sväng

Igår var Mullan (amalia haha) och Sara här och vi hade en mysig filmkväll.
Det är märkligt vad man kan sakna sina vänner ibland! ♥

Nää. DUSCHEN KALLAR!
Ha en fin dag!
Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback