Egocentrism går först, eller?!

sitter och har en söndagskonversation med min kära vän Menzur. Han berättar om sin mycket påfrestande kväll på äldreboendet Malmagården!

menzur; säger:

"kom och hjälp mig!", ringer Barbro.
Jag orkar inte lyfta dig själv Barbro, min rygg går sönder helt.! svarar Menzur
"Än sen då?" säger Barbro

Jo barbro du har nog rätt, jag hoppas att du tar kål på min rygg för då behöver jag aldrig mer komma in till dig. Du är så jävla otacksam och RING INTE MER! säger Menzur
"det kan jag inte lova" säger Barbro

nej men barbro, jag lovar dig! jag lovar att jag inte kommer komma in iaf, svarar Menzur och stänger dörren om sig!

HAHAHA! DETTA VAR PRECIS VAD JAG BEHÖVDE!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback