Efter regn kommer solsken!

usch. Nu sitter jag här framför skrämen i mitt rum, i Halmstad och utanför mitt fönster ser jag gråa moln och REGN REGN REGN!
Min älskling har åkt till Grekland idag och imorse var faktiskt sista gången jag såg honom innan jag flyttar till Oslo. Vilken tur att tiden rullar på som den gör, för helt plötsligt är det slutet på månaden och vi ses igen!
puuh. det är nära nu! Ska börja packa lite smått idag hade jag tänkt!

Ska jag vara ärlig så känns allt lite bittert idag...  Kanske beror det på regnet?!  
Tack och lov, solen kommer på besök till helgen igen! ^^


Jag är så himla töntig ibland! Är expert på att göra bittra situationer ännu mer bittra.
Här är lite exempel på hur jag bär mig åt:
- Lyssnar på emotionell musik
- Går runt i myskläder hela dagen
- Äter antingen ingenting alls eller för mycket!
- Har ytterst djupa samtal!

MEN jag är även en mästare på att göra bra stunder till helt underbara stunder!

Och vet ni vad?!
JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV FÖR DET! ^^




Så nu ska jag ta mig samman med hjälp av en dusch för ikväll ska jag bege mig hem till La Hoya och njuta av god mat och vin tillsammans med Amalia, Oscar och Nils... Och det blir nog en jävligt BRA stund! :)

Kram & Ciao,
Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback