Chinos!

Har äntligen köpt mig ytterligare ett par chinos, fast svarta!
Hittade ett par för ett tag sedan, dem var skitsnygga framtill men alldeles för baggy där bak. Det såg förjävligt ut och jag avstod från att köpa dem!
Idag gick jag in på Cubus och till min förvåning hittade jag likadana fast tajtare...
dåligt med storlekar, men jag hade tur som en tok! De hade nämligen ett par i stl36 som hade varit undanlagda under dagen och som skulle hängas ut när jag frågade efter dem! NO DOUBTS!

 
Svarta chinos, Cubus 249 :- (världens kap!)


Jag tycker att det är riktigt bra att man lägger upp bilder på köp och sådant...
Idag la jag undan den gråa kavajenH&M som jag länge letat efter!
 Från början förstod hon inte vilken jag menade, sedan sa jag... "ska jag vara ärlig så har jag sett den i blondinbellas blogg!"" Hon visste precis vilken jag menade!
HUR BRA SOM HELST!



Ikväll ska vi äta kräftor och jag har tur för Ardit tänker bedra sina skolböcker för att umgås med mig! PERFEKT, tycker jag!
Vi har ju trots allt inte så många dagar kvar, innan min flytt!

KRAM, Linnéa

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Designtävling i bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback