Dag 12 - "Varför började du blogga?"

Jag startade en blogg december 2006 men den las ner inom kort eftersom det inte fanns något intresse från min sida. Tog upp bloggandet igen Juni 2008 och kom igång ordentligt, i och med att jag flyttade till Oslo efter sommaren tyckte jag att det var ett utmärkt sätt att uppdatera andra om vad som försiggick i min vardag. Att vårt internet skulle krångla hörde dock inte till planeringen! Minns när jag klättrade upp på taket en eftermiddag för att få en anslutning :) HAHA!
Sedan dess har det rullat på, ibland har det blivit mer och vid andra tillfällen har jag inte bloggat överhuvudtaget men på något vis hamnar jag alltid här framför datorskärmen för att skriva om något som är väsentligt för mig. Min blogg fungerar som en dagbok, inte i det mån att jag blottar alla mina känslor och mitt privatliv utan med som en "reminder" man kan blicka tillbaka och se hur ens vardag såg ut för en månad sen, ett år sedan, två år sedan...

Jag trivs med min blogg och hoppas att mina läsare gör detsamma!
Kan inte Du skriva en kommentar om vad du gillar med just min blogg?! :)
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej :) Jag la ner dom chokladen och sedan tog jag upp dom med en gaffel. Alltså tog gafflen under från och bara lyfte upp dom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback