time for an update

Vilken helg. Vilken BRA helg ändå...

Fredag: Jag och Sebban åkte upp till Göteborg och gick runt i staden och åkte sedan ut till Billdal.
Lördag: Allas vår egna Allgulera med mera fyllde 21 och det skulle givetvis firas. Det blev en uppstyrd middag hemma hos henne. 3 rätters, massa bubbel & booz och såklart dans till roxette.
Det var så otroligt trevligt och alla var på topp - njaa, förutom Maal som dessvärre åkte på årets förkylning.
Sedan vidare till in till staden för att till slut avsluta på månen.
TUSEN TACK FÖR EN KANONKVÄLL, SARA!!

Söndag: Idag har jag mått som jag förtjänar och har varit på Alicias 1 års kalas.
Vi åt grillat och busade med barnen.

Nu är det underbart väder, men jag ska bara slappa.
Jobbar 7 - 14 imorgon!
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback