röd, het & farlig!

Har shoppat en del, lägger upp bilder på det som finns med här i halmstad nu!
Under en lång tid har jag tänk köpa mig ett rött läppstift och begav idag jag mig äntligen till Makeupstore och inskaffade ett!
Jag vet inte riktigt om ni tycker att det  är en hiss eller diss!
Äsch. Dissa hur mycket ni vill, jag gillade DET
mina små, smala men ack så kyssvänliga läppar (fia) SMACK!!

Lipstick China Red, MakeUpStore 159 kr
Tempel Foundation, MakeUpStore 245 kr




1. Klänning med polokrage, Gina Tricot, 249 kr ?
2. Hög kjol, Åhlens, 249 kr
3. GO PINK - BRÖSTCANCER, Lindex 149 kr (köpte även rosa bandet 20 kr)

KRAM LINNEA

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt snyggt! Gillar också ginas nya klänningar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback