bilder från bergen


Efter att ha åkt bil i 2,5 timma kom vi äntligen fram till vår lilla stuga. Vi korkade upp vinet och njöd av den vackra utsikten (och tystnaden) från balkongen. 

Sedan var det dags att utforska den lilla mysiga staden. Som för övrigt påminde om en spökstad. Humöret var på topp coh jag bjöd på ett hopp!

Vi vandrade runt och hittade sedan ett ställe att käka på. Vi drack ett glas rött och njöt av smarrig tapas. SUPERGOTT!

På gården där vi hyrde stugan gick hundarna lösa. Låt mig presentera er för världens kanske fulaste (och kaxigaste) hundar. De var så fula att de blev söta! Hur är det ens möjligt att se ut sådär?! HAHA!

Efter en stadig frukost på lördagsmorgonen var vi redo för vårt lilla äventyr. Dags att börja vandra tillsammans med ett gäng glada människor...

Jag/Vi var helt fascinerade av den fantastiska naturen. Men inget var så vackert som vattenfallen! Detta var höjdpunkten för min del.

Och så vandrade vi vidare... 
...Och kom vi fram till ett område som såg ut att vara taget direkt från "sagan om ringen". Malin började leka Gollum och kände sig verkligen hemma. Önskar så att jag hade en bild på det... Haha!

Jag och Caroline dressade-up oss för catwalk. 
Efter 6 timmar vandring var det dags att bege sig hemåt. Något trötta i benen men med en fantatsik upplevelse rikare...
LIFE IS GOOD!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback