1 juni 2012

Yes, I'm back! Flera personer som jag haft nära i min omgivning kommer härnäst att befinna sig längre bort. Så jag tänkte att det kan vara kul att uppdatera dem om vad som händer här hemma. :)
Skickade just in terminens sista tenta. Tänk att jag nu avklarat mitt första år som student på högskolan, kan inte riktigt förstå att tiden gått så fort... Jag har lärt mig en masssa nytt och verkligen vuxit som person, jag har träffat många nya underbara vänner som numera står mig varmt om hjärtat! ♥
Den här sommaren kommer bjuda på en massa festligheter, allra närmast ska jag och min älskling packa våra väskor och åka på en VÄLFÖRTJÄNT semester!!
...Och nu; SOMMARLOV! Bilden från Turkiet juni-11! Det var sjukt härligt! :)
LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback