mirakelskydd


Måste berätta om en sak som hände igår!
Var morgon när jag cyklar till jobbet lyssnar jag på musik genom min iphone.
"The way you make me feel" öste på fint i örnonen när det plötsligt blev tyst!
I all hast vänder jag mig om och ser hur min telefon drar iväg ca. 10 meter i ganska hög fart på en grusväg. Jag skriker "FAAAAAN!" och hinner tänka "jag pallar inte med massa jävla pappersarbete till försäkringsbolaget!" samtidigt som jag går tillbaka. Jag tar upp min telefon och inser att den är hel! INTE EN ENDA REPA -- tack vara detta lilla skydd som man enbart har på sidan av telefonen, den hade studsat och skyddet hjälpte verkligen!
KÖP KÖP KÖP!!


UPPDATERING: FINNS PÅ MacHuset i Halmstad eller
APPLESTORE.se 299:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken hemsida finns de att köpa?

2011-05-11 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback