min midsommar!

Började mitt midsommarfirande med ett litet glas champagne hemma hos fröken Allgulin.
Jag hade på mig en ny klänning från Rare som jag beställt på Nelly.com, skor från Jessica Simpson, väska Chanel och min homemade sommarkrans.
Sara hade på sig en superfin klänning från Ida Sjöstedt, smycken från Syster P och ett par mockaballerina.
Vi matchade varandra med marinblått ;)
SKÅL!
Sedan var det dags att bege sig ut till Haverdal för sill och grill :)
Där träffade vi den här pinglan som var sjukt söt! Och vi tre satte oss i solstolarna och snackade medan de andra skötte maten & grillen. Haha, helt rätt tycker jag!
Underbara Sara!
Linus (som jag inte lyckades fånga på bild denna kväll) hade dukat och gjort så fint :)

Ett gäng damer och en spexig Linnéa haha...

Somriga & fina :)

Runt 23.00 kom vi äntligen på bussen in mot Halmstad, Sara räddade en snubbes liv som hade inflammation i luftrören genom att skänka sin 7.0 haha. Vi mellanlandade hemma hos mig för ett glas och RocknRoll och kilade sedan till W8 på Gastons där min älskling levererade till hundra!! Här är en bild från Mårten, ungefär då det blev lite för suddigt och efter att ha vandrat runt i mina 11 centimetare i sammanlagt 12 timmar var jag trött och tackade för mig! :) Tack för en sjukt bra kväll!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback