"Man makes everything he can, but a woman makes a better man!"

Fan vad trött jag blir på män ibland! Och nej, jag menar inte Sebs utan över lag. (Till saken hör att Sebs är den enda man jag faktiskt stått ut med idag haha) Vi kommer nog aldrig kunna förstå oss på män och inte heller de på oss, vi funkar helt enkelt inte likadant. Det är så uppenbart! Män och kvinnor väljer nämligen att lägga sitt fokus på helt olika saker. Utifrån erfarenhet upplever jag att många män har en tendens att älta.
Detta ständiga ältandet tar död på mig. Vafan släpp det, gå vidare...
Så mycket tid och energi som bara går åt - varför inte bara gå vidare med detsamma, hitta lösningar och vara produktiv?! Många män är så förbannat fega när det väl gäller, då är det så mycket enklare att skylla på någon annan istället för att se sina egna fel och brister. Å andra sidan, vem är egentligen bra erkänna sina fel?!

Nej, ibland blir jag så himla less på folk och idag spyr jag galla över män.
Vuxna karlar som ska vara förebilder...
SKÄRP ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback