alanya, del 3


Med lite färg på nosen var det dags att gå till "Taste". En restaurang nära cikcilli som drivs av två svenskar... Supertrevligt ställe!!
Trodde jag äntligen lyckades ta en bild på vår "semesterfotograf" men ikke.
Han har för övrigt de bästa bilderna från resan...

En somrig Johanna!
Jag & Sebs!

När vi hade ätit klart kom jag på att jag kanske borde ha fotat lite haha, bättre sent än aldrig.

Nämen lyckades visst ta en bild på Johannes ändå....

Sebs & jag hittade ett favorithak som hette "BigBrother" haha. Där satt vi länge och pratade om allt möjligt och kollade på folk. Finns det något bättre?!

Dagen innan det var dags att åka hem överraskade killarna oss med ett bokat bord på "Red Tower". Som ni ser hade vi en härlig utsikt ut mot hamnen...

En till...

På Red Tower brygger de sitt egna öl och det tog inte lång tid innan glasen var halvfulla.

...Nöjdast var nog Johanna :)

När magen kurrade som mest kom servitören över till vårt bord för att sätta igång uppläggningen och servera oss... trevligt trevligt!

Bästa måltiden på länge!
Vi var verkligen mätta och belåtna.

L O V E !

Sedan gick vi vidare till skybarnen för en drink.

FROZEN MARGARITAS!

Sebs & jag avslutade som vanligt vår runda med lite mys på "BigBrother" haha :) jag älskar det namnet.
Sisita dagen bjuder vi på en "Todays look"!
Vi provade på Queens Gardens meny som vi hade hört så mycket om. Underhållningen och stället var bra men maten var inget att hurra för precis.
Man får ju passa på när det är finns internet uppkoppling ;)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback