alanya, del 2

Började som vanlig min dag med att ligga i solen och läsa några kapitel. Har kommit halvvägs, "Tre sekunder" heter boken, sjukt spännande...
Denna dag lärde vi dessutom känna några andra svenskar som hade lägenhet där vi var. Supertrevliga!
Här är Nadia & Sanne...

Och Amer & Sebs.

Jag fick äntligen en daiquiri :)

Sedan rullade vi vidare till ett ställe med spårad personal. Som de hetsade, visslade och skrek... Vi som bara ville chilla lite haha...

....dricka lite öl och snacka.

Men ljudnivån var alldeles för hög så det var lika bra att fåna sig framför kameran istället.
Vi beställde in en vattenpipa :)

För Sebs ville impa lite, förgäves!
Kvällen slutade med dans och drinkar på Bellman och sedan slocknade allt ljus i hela Alanya. Så det var bara att ta en taxi hem och mysa i mörkret...

Dagen efter var allt åter i ordning och Sebs kilade ner till shoppingcentret och köpte sig en badfotölj. (Som hade förvörigt tjatat om sedan vi såg en film från deras Mallorca resa -99 och han hade en sådan haha!!)
Jag erbjöd mig faktiskt att blåsa upp den HAHA. Hade aldrig funkat...

15 minuter senare var den äntligen uppblåst med hjälp av en pump.

Nöjd kille i poolen haha!

Framåt eftermiddagen blev det grillat på balkongen...

Mmm, och lite gott rött!!

Kvällen avslutades med (The-one-and-only-) MONOPOL. Jag kom inte 1a men så länge jag vinner över Sebs är allt HELT OKEY ;)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback