alanya, del 1

Snacka om att jag hade resfeber innan vi äntligen satte oss på flyget tidigt på lördags morgonen. Här är en bild då vi svävade ovan molnen...
Första natten bodde jag & Sebs på hotell sedan åkte vi till Johannas familjs fina lägenhet, där vi skulle spendera resten av vår semster. Vi startade alltid dagen med en god frukost och kaffe på balkongen.
...Och hade utsikt över poolområdet!
Där jag såklart spenderade mestadels av mina dagar :)
Framåt eftermiddagen brukade vi slappa lite på balkongen, duka upp lite EFES och vattenmelon, snacka skit och lyssna på ärlig musik.
Sedan rullade vi vidare mot staden för lite god mat!
Jo-Jo & Sebs.
Och här har ni mig!
L O V E . . .
I S  I N  T H E  A I R ;)

Första middagen tillsammans åt vi på "Mystery" (som blev favorithaket) och hade supergod mat. Det här brödet var en riktig aptitretare.
Jag & Johannes delade på "Husets Special" som var en osmansk gryta med grönsaker (Turkiets nationalrätt).
Sebs beställde fajitas och var supernöjd :)

Mmm, osmansk gryta!!

Måste visa upp "vårt" sovrum som var lite mysigt, med blått ledljus runt sängen!! haha...
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ser riktigt härligt ut! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback