"Girls, we run this motha!"

För en gångs skull var jag färdig först och mötte upp Felicia i hissen (haha) för att cykla till förfesten.

Vi fick dock stanna upp vid Preem för att pumpa cyklarna, inte det lättaste i ett par klackar...

Väl hemma hos Gustaf skålades det en hel del :)

Jag & Felicia köpte med oss chokladhjärtat till värden, som visade sig vara mögliga. FY!!!

Härligaste Gustaf & Jag.

SHOT SHOT SHOT!

Vi hade himla trevligt ute på altanen, det pratades och dansades och inte förrän strax efter 1 var vi redo att bege oss till Leffes!

Bea & Jag.
TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Niles

Sv: På startsidan på blogg.se tror jag? I don't remember... - sorry!!

Postat av: Pandatrollet

sv: tack :)



på blogg.se s förstasida med nya inlägg :)

2011-07-17 @ 21:28:43
URL: http://pandatrollet.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv

Blogg.se's startsida bland senaste inlägg ^^

2011-07-17 @ 21:57:23
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback