årets

Årets förändring: När Maal flyttade till Oslo!
Årets "varmast om hjärtat"Min familj, mina vänner, Sebastian.
Årets "well-done"Matte B avklarad haha!
Årets fylla: Utan tvekan på "BEST OF BOTH WORLDS!"
Årets baksmälla: Då måste jag givetvis säga dagen efter "BEST OF BOTH WORLDS!"
Årets frustration: Oktober-November när jag knappt jobbade! FY FAN!
Årets irritationsobjekt: Negativa människor! OOOH!!!
Årets bakfyllematPizza
(ett av) Årets roligaste ögonblick: När Nandini blev attakerad med serpentinspray av några ungar på 17 maj, sekunden efter att hon sagt "fan om dem träffar mig!"
Årets förlust: Kuggade körkortet!
Årets budord: "Se inte tillbaka! Se till det bättre!"
Årets fylletårar: Maal på toan på Fiesta på min födelsedag!
Årets hak: Zigges garage!
Årets felberäkning: Måste nog vara alla gånger jag kommjit sent, tidsoptimist som man är! ;)
Årets snyggkväll: Midsommardagen, då jag och mina fina vänner åt middag på SALT! Fan vad snygga vi var!
Årets duschsång"Only girl!"
Årets svordom: "JÄVLA JÄVEL!" 
Årets stressigaste dag: När jag & Sebs skulle flytta in i nya lägenheten! Samma dag hyrde vi släp och åkte på en Gekås-tur med Nesim & Jenny. Kom hem! Lastade släpet, packade upp nästan allt i lägenheten och hann dessutom måla färdigt en vägg! Bra jobbat ändå ;)
Årets Grattis: Sebs egna bolag!
Årets kärlekSebastian
Årets "Gör EJ detta"Smörj inte in dig i brun-utan-sol som är 2 år gammal!
Årets "Gör detta"Ät mycket indisk mat och KÖP EN MAC!
Årets smakvitlök
Årets dryck: Rosévin
Årets bästa månadarmaj. juni. juli.
Årets bloggISABEL ADRIAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback