update.


(De flesta samlade på julafton hos Charleen i år!)

De senaste dagarna har jag (förutom när jag jobbat) befunnit mig hemma hos min syster och hennes familj. Långt ifrån internet, bloggar och facebook. När jag kommit hit på kvällarna har ord varit överlägsna, vi har i tystnat stöttat varandra och då och då gett varandra varma kramar. På morgonen har jag varknat upp bredvid min systerdotter och busat med henne, vaknat till liv av en nespresso och sedan begett mig till jobbet. Men idag är jag ledig!
När klockan slog 00.00 på nyårsafton fylldes hela jag av entusiasm, inställningen om att nu var det dags att bara köra och inte blicka tillbaka var mitt stöd men som många gånger blir saker och ting inte som man tänkt sig. Under några dagar har jag kört på automatik men idag är jag med!
Så gott det går ska jag se till att vara med MEN först en go dusch!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: fotograf ottilia lindell

Oj! VIlket misstag! Jag var lite trött när jag skrev inlägget, ska genast ändra. Tack för att du påpekade detta! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback