pannkakskalas och quiz

I torsdags var det full rulle hela dagen, istället för tråkig text får ni följa med genom ett gäng bilder. Hej hopp :)
Efter att ha tränat bestämde jag mig för att ordna till med ett "pankakskalas" så jag ringde min syster och bjöd dem över :)
Sirap, jordgubbssylt, grädde, banan och massa bär... på bilden saknas bara min 22 pannkakor (som jag stekte under 1,5 timma på ett järn) Det ni!!
'
Lilla Alicia fick givetvis ballonger :) Annars är det inget kalas!

Jennifer & Alicia!

Jennifer Gräddnos, pappa patrik och Bus-lisen!

Alicia var bra rund om magen efter att ha klämt i sig 2 stora pannkakor och mängder av bär!

Klockan 19.00 mötte jag och Sebs upp Anna & Johan på Fox! Det var dags för ett glas vin och torsdagsquiz!

Jag & Sebs var lagom taggade!

DiscoJohan & Anna!

Under kvällen pågick även en tävling om bästa bilden på Palle. Här är Sebs porträtt :)
Han vann dock inte!

Efterrätten kom in...

Och Anna blev glad! :)

Jag & Sebs surade däremot för att vi inte vann quizen - förövrigt hade vi sjukt trevligt :)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback