"Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it!"

HÄR KOMMER BILDERNA FRÅN I ONSDAGS:
Förfest hos någon Erik, där TP var kvällens hit!

Vi var några stycken, bland annat Sus och hennes fina långfinger ;)

Äntligen fick jag krama min fina Sara som köpt "Schöön Miljö" i stan!!

Fellan var sjukt koncentrerad!

Varken Nils, Gustav eller Sara var lika intresserade!

Jag & min spelpartner. (En riktig spexare!)

Härligaste gänget och en snoppform!

Efter att jag lekt hjälte och hjälpt en 17årig tjej som spytt ner sig (och mig) körde Sara in oss till stan. Jag & Fellan dansade hela natten på Mårtenson och hade sjukt kul :)
Nere på toan hade vi lite deeptalk och dagen efter skrattade vi gott åt oss själva!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback