alfahousaren

Fan vad du är inne om du lyssnar på house!
Och med house menar jag givetvis SMH, Guetta och Avicii.
Har du med dessa som dina favoriter på facebook och dessutom varit på "Sensation White" och vevat armarna av dig - är du definitivt en housefantast!
Jag gillar house, absolut, jag blir alltid på gott humör och kommer igång men vad att tillägga är att musik i allmänhet får mig på gott humör - allt från Stevie Wonder till Madonna. Därför tycker jag att det är så lustigt när var och varannan person säger att dem älskar house idag och inget annat, (samma personer som fullkomligt älskade 50cent för några år sen)!
Givetvis finns det dem som går ut för musikens skull, som innerligt älskar house i alla dess former men vi har också den andra typen som 1 timma innan förfesten är igång, sitter och organiserar sig och listar upp de senaste topplåtarna i en spelningslista på spotify - som denne just hittat på beatport.com. Oh, en sån alfahousare han är!!

Bäst av allt var nog igår när Sebs berättade om nyårsafton - Då kom det fram några till honom och skriker "KAN DU INTE SPELA LITE SWEDISH HOUSE MAFIA?" Och just då är det redan Swedish house mafia som spelas...
HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback