"var rädd om Dagarna på dagarna"

Såhär fint var vårt hotellrum :)

Eftersom jag inte hade sovit bra på 4 nätter, kände jag hur underbart det skulle bli att sova på dessa! Nästan så man längtade haha!

Sebs gjorde sig redo för en runda på stan!

Och jag passade på att ta egobilder så länge! Haha

Sebs fick välja lunchställe och ni som känner honom blir säkerligen INTE förvånade när jag säger att han valde T.G.I FRIDAY'S :P och beställde en fanta utan is!

Jag var mätt och belåten! (konstig inställning på kameran)

Så söt och präktig såååå haha!

På kvällen åt vi middag på Mellow Bar. Här är Stefan & Sebs pappa!

Påväg hem, jag med min nya plånbok :) (konstig inställning på kameran)

Bäddade ner mig runt 23 och smetade på ordentligt med lipsyl på mina torra läppar.

Godnattpuss och sedan sov jag som en gudinna!

Dagen efter piggnade vi till av en varin kaffe på Espresso House.

Efter att ha gått en sväng på stan var det dags att äta lunch. Det blev en riktigt smarrig fiskgryta med räkor på Kulturhuset.

...Nämen vad är det vi ser?! Inte en hamburgare åt Sebs? :O

Vi satt och kollat efter skojiga typer som gick på Sergels torg men såg inget storslaget :(
Sedan tog vi taxi till bromma och flög hem...
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Anna

Jäkla vilka ögonfransar du ligger inne med lilla! :) Herregud säger jag bara!

2011-02-09 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback