"om, om inte fanns vore jag kung vid detta laget!"

Jag har kommit fram till att min nya, nästan för mörka hårfärg passar bra in på mig just nu. Inte den guldbruna med röda nyanser för jag känner mig inte sprudlande och jag känner mig inte glödhet. Jag känner mig stram och bestämd och inte särskilt öppen eller hängivande. Det är som om jag sorterat ut saker i min vardag just nu, som jag inte orkar eller har lust att ta del av. Det är olikt mig! Jag tänker så mycket, förmodligen för mycket om jag känner mig själv rätt och ordet "OM" går på högvarv i skallen.

Det märkligaste är nog att det känns som om jag väntar på något, men jag kan inte sätta fingret på vad...


Kommentarer
Postat av: Teresa



Du väntar på att jag ska komma hem såklart! :-)

2011-02-06 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback