tisdag

Njaa. det har inte varit det bästa dagen kanske men den har haft sina stunder.
Alltid lika kul med rättskunskap men i nästa vecka har vi vårt första prov så det blir att plugga på ordentligt. Sedan övningskörde jag med pappa med extrem mensvärk. Inte det bästa! Vilade av smärtan så gott det gick för en stund och sedan följde Sebs med mig på en kort spaning efter en vinterjacka. Vet ni vad??!! Det slutade med att jag köpte den jag hittade igår från PEAK :) och jag är sååå himla nöjd.
Efter det pluggade jag en stund, lagade våfflor som ingen av oss ville ha (HAHA) och nu sitter vi bänkade framför IDOL 2010. ÄÄÄÄNTLIGEN!!!
KRAM LINNÉA


Kommentarer
Postat av: Anonym

En bild på din nya jacka?=)

2010-09-07 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback