onsdag


(igår fixade Charleen mitt hår med babyliss vågtång. Ska köpa en likadan!)

ATTANS! känns som det är en förskylning som håller på att spökar. Krasslig i halsen, snuva och huvudvärk. Låt mig slippa! Nu sitter jag vartfall och dricker lite kaffe om lite mer än en timma ska jag bege mig till Komvux för 3 timmars matte. Känns helt okey! Får se hur jag känner mig senare i eftermiddag, kanske blir det att simma lite om jag är bättre?!
Igår fick jag mitt röstkort också får se om jag får tid över i veckan för att förtidsrösta. Jag tycker valet är jättespännande i år och jag läser exempelvis flera debatter om dagen.
Ingen vet hur det kommer att gå men jag hoppas alla röstar som jag! :)
CIAO LINNÉA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback