onsdag

Matteprov. Buuh jag har ont i magen! Jag hoppas att det kommer gå bra, har inte hunnit plugga så mycket men jag tänkte sätta mig några timmar nu för att färska upp minnet. WISH ME GOOD LUCK!
Idag blir det inte mer träning än att jag cyklar till Komvux, fy vad kroppen mår efter igår men jag ser framemot att simma imorgon :) Jag har aldrig varit så mycket för att simma men har pratat med personer som gör det regelbundet och älskar det. Får se om det har samma effekt på mig!
Pratade nyss med syster Sanna, hoppas verkligen hon kommer på fredag ♥ och igår pratade jag med syster Charleen som har det alldeles underbart i Dubai - hon berättade om alla godsaker som fanns på shoppingmalen, man får hålla lite i plånboken skulle jag tro ;) saknar er båda!
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback