nu sätter vi gång!!

Äntligen.
igår började jag på Nautilus och det har satt sina spår på mig idag!
Träningsvärken är olidlig, rumpan är värst men så går det när man har ett uppehåll på ett år. Det här känns så himla bra :) jag behöver något i min vardag som bara är till för mig själv. Där jag kan ha totalfokus på mig själv och få lite andrum. Mitt mål är inte att blir "smal" eller en size0 - utan jag vill återigen bygga upp en vältränad kropp och en stark hållning. Nu blir det alltså att deffa, gymnet är det viktigaste för mig men det ska bli himla skoj att prova på att simma och se vad det har för resultat på mig.
TAGGAD SOM FAN!
CIAO LINNÉA

Kommentarer
Postat av: Tanja

såå du tränar på nautilus! det i stan eller sannarp? :) tell mee!

2010-09-01 @ 17:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback