jag ger dig min dag!

Idag stod massage bland annat med på schemat!
Aromamassage är en härligt avslappnande massage med aromaoljor som mjukar upp musklerna.
Perfekt om du känner dig stressad och vill slappna av. Själv var jag väldigt spänd i kroppen så min massör fick ta i väldigt mycket och pressa ganska hårt på vissa punkter, men det var inget jag hade ont av utan jag tycker mest det är skönt!  I vanliga fall kan man själv välja hur hårt man vill ha det! Jag kan definitivt rekommendera massage på SAMUI Thai-massage vid lilla torg.
FÖR ATT BOKA TID RING
0705-879401
För övrigt har jag jobbat, nattat barnen och ska nu ordna inför morgondagen. Har hyrt tre filmer också så ikväll blit det att bara mysa med Sebs. ♥
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback