I'm back, peeps!

Puuh vilka dagar det har varit!!!
Anledningen till att det inte blivit något bloggande är just för att jag varit så stressad och på dåligt humör. Har bara tänkt på proven den här veckan.
Kan dock börja med att berätta om utgången i lördags, det var skoj och njaa, kanske lite väl bra för min del. (man kan ju lugnt säga) att jag var riktigt på det och dagen efter brottades jag med minnesluckor och vinfläckar på golvet. fyfan.
Måndag och tisdag har jag i stort bara pluggat inför rättskunskapsprovet idag och jag kan berätta att jag fick VG på det, det tog två timmar nonstop att skriva klart och det var riktigt svårt! Men jag är ganska nöjd.
Jag fick även tillbaka matteprovet idag 17/30 rätt och där ÄR jag nöjd :)
Efter skolan tränade jag och NU tänker jag laga mat och ikväll bara slappna av tillsammans med min sambo.
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback