fridayfeeling



OH VILKEN POWERDAG!!
Imorse gick jag upp vid 7.20 och begav mig till matten, gött att man fattade lite idag i alla fall. Sedan kom jag hem för snabbt ombyte och kilade iväg till ACTIC för att träna. OH MY vad rumpan tagit stryk idag kommer spänna gott i musklerna imorgon. Vid lunch var jag hemma igen, ordnade mat och sedan kilade jag iväg till jobbet. Vi hade fått in nytt från RedCollor & CeapMonday :) nu är det dags för en freshup och så ska jag packa eftersom jag ska bo hemma hos Charleen en vecka framåt. Jag ska vara barnvakt åt Micki och Amanda och Charleen ska glassa i Dubai i 7 dagar ;) men det ska bli skoj!! Om en timma kommer Sara den rara på ett glas rött och sedan blir det middag på GASTONS!
TREVLIG HELG RARINGAR!!
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback