right on (night)time

Jodå. jag och min nya Mac blir bättre och bättre vänner för vardag.
VILKEN SKILLNAD efter att ha använt PC sen jag fick min första dator vid 8 år.
Sebs har installerat massa bra program som också tar sin tid att lära, idag har jag exempelvis suttit med "pages" och gjort ett CV till Sanna och även påbörjat en ny projektplan. Det blir nämligen ingen modevisning på TR3TTON i år så jag fick ta min backup-plan. :P
Dagarna bara springer iväg och den här veckan har jag fått göra en veckoplanering för att inte missa något - det ska jag fortsätta med i framtiden. Idag har jag bland annat varit i skolan, tränat och vikt mängder av tvätt.
Nu ska jag allt bädda ner mig, imorgon är jag helt "ledig" men har tusen saker att göra ändå.
HÖRS DÅ!
GODNATT LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback