I made it!

Äntligen. Fan vad lätt jag kände mig helt plötsligt, lätt och förnöjd!
Proven är avklarade och jag klappar mig själv på ryggen för att jag trots allt tog mig till matten idag. Fick möjlighet att göra det nästa vecka men icke.
Nu kan jag slappna av en stund, lyssna på härlig musik och göra ingenting. Senare ikväll kommer Sebastians syster Thea över på middag och vinkväll.
Det är alltid lika mysigt :)
Oh herre, så sugen jag blev på vin! Det förtjänar jag. hell yeah!
TACK GODINGAR SOM ÖNSKAT MIG LYCKA TILL!!
CIAO LINNÉA

JUST DET!!!!
Drog på mig ett par skinnbrallor för första gången innan.
Har hittills bara sett det på slanka personer, inte med kurvor. Så jag ville testa, eftersom jag har kurvor :P Ni ska strax få se, VAD TYCKER NI?
Själv skrattade jag mest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback