Svar på frågor

Njaa, INTE många men några frågor blev det allt på "frågestunden." Har även tagit med någon fråga som jag inte hunnit svara på ännu!


 

Bor du med din pojkvän? :)

Ja det gör jag! September 2009 flyttade jag in hemma hos honom efter att ha lämnat min lägenhet på Hallandsgatan och i Februari 2010 flyttade vi till vår nuvarande lägenhet.

Vi trivs jättebra!

Hur fixade du hem programmet där du fixar fyra färger på bilderna?

"Popart-bilderna" tar jag i PhotoBooth som finns i en MacBook.

Röker sebastian fortfarande?

Det hoppas jag inte... Fast jag kan ju inte precis vara någon "farbror-blå" 24 timmar om dygnet ;)

OM, jag säger om. Om man kommer på en fråga jättesent på fredagen. Svarar du på den iaf?

HAHA, ja det gör jag! :)
Hur lång är du?

164 cm
vad är det för färg du färgar med? väldigt snyggt!

När jag färgar håret hemma använder jag mig av märket "Nutrisse Garnier Cream" färgen heter cappuccino 4.3. Prova den!

Ska din mamma flytta till en egen lägenhet?

Yes det ska hon!

 

SÅ DET VAR ALLT FÖR DENNA GÅNG! MEN ÄR DET NÅGOT DU UNDRAR ÖVER SÅ FRÅGA PÅ! :)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback