my weekend

I fredags hade jag mina fina vänner på besök! Det bjöds på tacos, mängder av vin och dans!
Dem hade med sig en liten present till mig "JULKAFFE" och det ska bli alldeles underbart att dricka framåt jul. TACK :)

Tidigt på lördagen skulle jag vara barnvakt åt lillkillen! Så det vara bara att dra på varma kläder och kila ut i kylan. Kvällen tillbringades hos min kära syster och barnen.
Där sov vi också över och lillkillen låg som en kung!!

Här ligger världens sötaste små och kollar på barnprogram på söndagsmorgonen.
En sån härlig syn, blev alldeles varm i kroppen! :)
Söndag! Lätta röda läppar när det var dags för lite julskyltning med familjen :)
På kvällen överraskade Sebs mig med ett bokat bord på Gastons & biobiljetter till Harry Potter. Jag hade exakt 15 minuter på mig att byta om och köra freshup. Generös kille ;)
Helgen avslutades med att tända det första ljuset...
GLAD FÖRSTA ADVENT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback