hey you!

Måndag måndag. Inget nytt! Imorse var syster här på en mysig frukost och sedan gick vi en runda på stan men för min del var det mest plågsamt eftersom jag har strängt köpförbud. Vi gick inom pappsen en sväng eftersom det är hans dag idag (också) och sedan åt vi lunch henne hos henne. Lilla Jennifer var så söt, idag så hade dem maskerad på dagis alla flickor var utklädda till prinsessor förutom Jennifer - för hon var "SUPERWOMAN" HAHA!!
Har suttit och pluggat och blev just klar med min "minemap" inför handboken. Skönt som fan!
Nu kurrar magen, tänkte vara lite "bad girl" och föreslå donken för Sebs.
CIAO LINNÉA

UPDATE.
Sebs blev riktigt nöjd och jag började tvivla! HAHA!
Men han fick sin vilja igenom så söt som han är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback