solig söndag

Äntligen lite sol efter 2 dagars tråkväder...
Kom upp i tid även om jag jobbade till 3 inatt och nu tänkte jag klä mig för en powerwalk och suga in all frisk luft som det bara går.
Är dessvärre fortfarande sjuk så jag lär nog mest snora under prins bertils stig men nu ska vi inte vara sådana ;)
Igår träffade jag Fline en liten stund då hon var hemma på ferier och det fick mig att längta ännu mer tills jag ska upp till dem i Oslo om 14 dagar.
Ser framemot denna lediga söndag, som formas av lugn och ro fast ikväll blir det förmodligen krogsöndag. DET GILLAR VI :) hade suttit fint med ett glas rosé. Det var ett tags en nu haha...
NU; på med lurarna. ett härligt gung. inta stigen. njut!
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback