it's getting better now!

Nu ska jag berätta. För er som inte vet har jag sagt upp mig från ROBERT'S COFFEE och kör mitt sista pass nu på fredag. Och eftersom det är mitt egna val förstår ni själva att det känns bra, av olika anledningar.
Så som jag redan berättat har jag börjat jobba som extra tim.anställd inom vården igen men det som varit lite hemligt är att jag även sökt ett annat jobb och imorse var jag på arbetsintervju :)
Om en vecka, 1 juni ska jag äntligen jobba på "TRETTON" här i Halmstad.
En klädesbutik för både killar och tjejer och jag är SÅ HIMLA GLAD!!! Det verkar vara ett härligt gäng och god stämning. Givetvis har jag mycket att lära men jag säger bara BRING IT!
Jag är så glad.
Jag har entusisam.
Jag vill.
Jag kan.


NU; lunch med Sebs & Charleen c/o.
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback