haircut

Efter en riktigt god natts sömn vaknade jag upp, liten freshup innan jag kilade iväg till Ida Annen EtageSom utan tvekan är den bästa frisören i Halmstad, engligt mig. Jag är alltid lika nöjd efter ett besök hon henne och det är ett plus att hon är så ödmjuk och trevlig. Sjukt kul att Teresa kom in där samma tidpunkt och skulle klippa sig hos Linda. Påminde rejält om min dröm inatt haha ;)
Idag blev det att rensa bort lite slitna toppar och klippa till en mittbena (som jag inte haft sen jag var 12 år haha) Jag bad henne även testa den nya curltången som dem hade köpt in och resultatet blev helt okey.
Lite 70tals lockar med 50tals volym :)
Sedan har jag utfört massa ärenden hemma via telefonen och snart ska jag och Sebs kila in till stan och kolla lite marimekkotyg. Stackarn är jätteförskyld!
JOBB 16-23, så vi hörs igen imorgon!
HA EN BRA DAG!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: malen

Fiiiin!

2010-05-11 @ 00:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback