godnatt

Nu ska jag lägga mig och sova, Sebs är ute och snurrar plattor och slutar inte förrän 3 inatt.
Vi jobbar om varandra hela tiden!! Jag har jobbat mycket ni i veckan men var ledig igår men då åkte han till Stockholm och kom hem senare ikväll när jag var på jobbet. Så som sagt :P
Imorgon jobbar jag mitt sista pass på ROBERTS 9-16! Lite konstigt, men skönt.
Tråkigt att inte jobba med Teresa mer, å andra sidan är det sällan vi jobbar ihop. Jag är säker på att vi kommer att umgås en del i sommar ändå. I eftermiddags kom hon exempelvis över på middag haha. Hon är go hon!

Längtar tills nästa vecka när jag ska KICK SOME ASS PÅ TRETTON :)
Kom gärna förbi och shoppa lite ;)
GODNATT LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback