17 maj

O M det är någon gång man ska befinna sig i Oslo så är det under 17 maj. Festen började redan igår kväll, vi styrde upp oss ordentligt och begav oss till ett sjukt bra ställe "LA BELLE SOLE". Riktigt fresh var det :) Några drinkar och härlig musik gjorde sitt! HADE SÅ OTROLIGT ROLIGT!!! Stängning och det blev hem och sova för att sedan gå upp imorse och äta champagnefrukost som mina tjejer hade ordnat så fint med. Det börjades tidigt och hela jag är nu sååå otroligt sliten att när vi väl kom hem idag bestämde jag mig för att inte gå ut och partaja inatt.
Nej, nu får det minsann bli lugnan.
Imorogn åker jag hem, jag har haft jätteskoj här hos tjejerna men jag saknar min Sebastian :)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback