tisdag

Puuh. jag är så himla mätt!! Känns som om jag ätit under hela dagen :P
Imorse gick jag upp i tid, mötte upp syster i city och kikade runt.
Hittade ett par skor i scorett som snart ska få pryda min skohylla här hemma.
De får in min storlek i nästa vecka igen! WOOOHO.
Sedan köpte jag sushi till mig, Charleen och mamma.
Barnen har varit värsta vilda idag och bara busat omkring. Det är faktiskt väldigt kul att de att det har roligt även om man får lätt huvudvärk. haha!
När jag kom hem var Sebs och Johan här och Sebs hade lagat spagetti och köttfärssås... gott!
Nu sitter vi alla tre som nördar med våra datorer och har "Dum, Dummare" i bakgrunden. Vilken bra tisdag det har varit ändå :)

Här kommer två bilder från idag! myspys...
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback