söndag

OH HERRE vilken helg!
I fredags jobbade jag mellan 17-04.30, kom hem och slocknade.
Igår serverade jag, Fline, Oscar och Nils på Caisas 50 års kalaaaaajs från 2 på dagen till natten. Det var helt fantastiskt roligt och det var helt underbart att se alla glada människor runt omkring oss!
Där vid småtimmarna blev man själv ganska på det, en snabb runda på Gastons sen blev det hem och slockna.
Imorse kom Thea och hämtade mig och så var det dags att agera hjälpredare på helgens sista kalas. Noahs 1 års kalasute på statsbondgården :) jättelyckat!
Vid 4 åkte jag och Sebs till min älskade föräldrar på söndagsmiddag.
Nu sitter vi här i soffan båda två och är helt slut, så det blir bara att se WIPEOUT och softa.



(Lille söte Noah)
HA DET BRA!
KRAM LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback