Back on track!


Ä N T L I G E N!
Igår fick vi igång internet i vår "nya" lägenhet.
Snart har vi bott här en månad och det skulle inte kunna kännas bättre.
Läget är galant, lägenheten är såååå mysig och min sambo är underbar! (så som han dammsuger och håller på)
Klart att man har en del finjusteringar kvar men annars är det mesta i ordning :)
VI SKA DOCK SÄLJA VÅR SOFFA FRÅN BOCONCEPT så om det är någon som är intresserad är det bara att höra av sig!!
För övrigt har jag jobbat massor och jag har även kommit igång med träningen.
NU ska jag och Sebs laga middag, jag dör av hunger!
Kul att vara tillbaka.
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: malens!

Woooooooohooooooooo=)

2010-03-22 @ 21:21:46
Postat av: Alexandra

Det va på tiden ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback