skolavslutning

Igår morse var jag på plats hemma hos Charleen. Jag hade lovat att följa med på Amanda och Mickis skolavslutning, dels för att barnen ville det men främst för att hon behövde mig där eftersom småflickorna är lite vilda ibland haha. Vi stod ute i regnet i ungefär 2 timmar. HELT IDIOTISKT! Man såg inte ens barnen, så det var inte många glada miner hos föräldrarna på furulundsskolans skolgård kan jag lova.
Sedan jobbade jag på TRETTON och på kvällen gick jag och Sebs till Charleen ikväll. Vi har som "tradition" att beställa familjepizza på barnens skolavslutning, så det gjorde vi även igår.
Efter en kort visit på Bulls och Mårten tillsammans med gänget slutade kvällen hemma med Maal brevid i bädden och vi låg och pratade läääänge.


(yesterme, yesterday)
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback