onsdag

Idag har jag varit helt ledig och jag har mestadels hängt hemma hos Charleen, tanken var att jag skulle övningköra med pappa och även bege mig till körskolan för lite teori men det har regnat så otroligt mycket att det har varit bäst att hålla sig inne. Som jag sa tidigare idag "Det regna inte bara mycket, det är hårt regn också!".
Så istället beställde jag en bikini och en superfin pläd från H&M :)
Ikväll har vi varit på middag hemma hos Anna, hon hade gjort en supergod kycklingsallad och sedan spelade vi givetvis yatzi. Jag förlorade, gottar mig med tur i kärlek istället haha!
De sista timmarna på detta dygnet har jag spenderat ensam, så himla skönt!
Min kärlek är nämligen på bio...
------
Hur som helst, har jag varit uppe i tid dessa dagar och pluggat teori sedan kilat ill jobbet, kommit hem och sedan bara slappat. Därav dålig uppdatering.
Får bli skärpning på det fronten!
CIAO LINNÉA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback