hög mysfaktor

Idag körde jag min allra försa stängning ensam i butiken idag :) lite nervigt men jag hoppas att det gick bra!
Kom hem till en tacosbuffé som Sebs, Maal och Amanda hade ordnat med. Min systerdotter Amanda ska nämligen sova här ikväll. Så himla mysigt, hon har blivit så stor. Det känns lite konstigt på något sätt kommer hon alltid att vara "LILLA" Amanda för mig. Alltid...
Efter att ha storhandlat och fixat och donat i lägenheten ligger vi nu - jag, Maal och Amanda helt utslagna i soffan och kollar på en film. Snart blir det bädden för imrgon ska vi upp tidigt och kila iväg till Charleen för lite födelsedagsfrukost. Imorgon fyller jag nämligen 21 år...
Herregud vad tiden går!
KRAM LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback