6 juni 2010

Sorry för dålig uppdatering. Har haft saker för mig hela tiden, förutom jobb har jag njutit av det underbara vädret som varit :)
Idag är det söndag och även Sveriges nationaldag! Jag tycker att det är fånigt att svenskarna nu börjat fira den, visst kan man festa till det med någon typisk svensk måltid och ha det mysigt eftersom det numera är en röd dag, men att måla sig i gult och blått är något överdrivet. Nationaldagen kommer aldrig bli särskilt viktig för svensken eftersom vi, tråkigt nog inte är tillräckligt stolta över vårt land. Har har nog hittills inte hört någon annan än mig själv som tycker att vår nationalsång är bra. Antingen är den "för tråkig, för kort eller bara dålig."
Nej, själv ska jag inte fira någon nationaldag, utan vi ska äta supergod mat för att det är min och Sebs månadsdag och för att vi tycker om varandra :)
CIAO LINNÉA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback