trötter

Fy vad mycket pollen det är i år! I vårt "medicin-skåp" här hemma har vi vanliga allergitabletter, nässpray och allergi-sugtabletter men inget verkar hjälpa till fullo. Istället blir både jag och Sebastian sjukt hängiga och däckar i sängen av utmattning. Det är nämligen inte bara så att man blir snuvig, får svår andning och kliande ögon utan det allra jobbigaste är nog tröttheten... att man blir så himla "tung" i huvudet!
POLLEN är nog det jobbigaste under hela sommaren och såklart alla jävla måsar som skriker sig hesa här utanför!!! hahaha, jag blir tokig på dem!
Sebs gick precis till jobbet och själv ska jag gå och lägga mig, imorse övningskörde jag ett tag med pappa och det gick bra och sedan kilade jag direkt till TRETTON! Det blir samma visa imorgon :)
GODNATT GOTT FOLK!
KRAM LINNÉA


Kommentarer
Postat av: katarina

Söta ni !

Här hemma finns två sprutor allergimedicin som ni gärna får ta så blir ni av med alla besvär under resten av sommaren!!! Snart dags för grillmiddag????? Syrran kommer torsdagkväll (sent) Kram

2010-07-11 @ 22:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback