sista veckan i juli!

Måndag. Ny vecka och även sista veckan i juli! herregud, så fort det går...
Om 45 minuter ska jag övningsköra med pappa, det börjar närma sig teori samt uppkörning med stormsteg och det är riktigt pirrigt. Därför måste jag uppdatera mig med massa teoriläsande framöver.
Ikväll är det tänkt att vi ska vara hos Sara innan måndagsklubben men jag jobbar till 6 och har inte tänkt gå ut så det kanske blir att jag stannar hemma, vilar upp mig efter helgens bravader och pluggar.
Annars känns det som om det kommer bli en bra vecka :) jobba som vanligt men imorgon är jag ledig och då kommer Sebastians familj från Göteborg och ska stanna över en natt. Det ska bli himla mysigt :)
NU; freshup. körning. jobb!
KRAM LINNÉA

Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

jobbigt att det bara blir mörkare och mörkare .(

Postat av: jenny

du kommer klara både teori och köriningen galant =)

2010-07-28 @ 11:48:16
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback