liseberg

Onsdag. Jag är ledig!
Sebastian hoppade just in i duschen och själv är det dags för en freshup.
På med bekväma skor, mjuka jeans och ett blackbook-linne och jag är redo för LISEBERG :) Om en timma åker jag och Sebs nämligen till Göteborg för att släppa loss barnasinnet på nöjesfältet.
Jag älskar fortfarande Liseberg, kanske inte på samma sätt som när jag var mindre men det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på alla åkattraktioner, spel på hjul och sockervadd.
Dessutom tycker jag att det är så himla vackert att bara vandra runt på Liseberg, i synnerhet under juletid.
MEN nu är det juli och dags för årets första besök. WIIIIHOOOOOOO!!!!
CIAO LINNÉA


Kommentarer
Postat av: S

Röker sebastian fortfarande?

2010-07-07 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback